Kundeservice
FAQ
Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

Kontakt os direkte via e-mailformularen.

til toppen



Hvordan kan jeg følge min ordre?

Hvis du er fast kunde hos Origins, kan du tjekke din ordrestatus online. For spørgsmål angående din ordrestatus, eller hvis du ikke er registreret som medlem, kan du kontakte vores kundeservice på 80705755 eller sende en e-mail . For hurtig ekspedition kan du oplyse dit ordrenummer ved henvendelse.

til toppen



Kan man bestille fra andre lande?

Desværre. Origins.dk kan i øjeblikket ikke tage imod ordrer, der skal faktureres eller sendes til destinationer uden for Danmark. Vi beklager ulejligheden.

Hvis du bor i Storbritannien, kan du besøge os på: http://www.origins.co.uk/

Hvis du bor i Kina, kan du besøge os på: http://www.origins.com.cn/

til toppen



Er det sikkert at bruge kreditkort?

Ja. De personlige oplysninger (navn, adresse og kreditkortnummer), du angiver ifm. betaling, krypteres og sendes via en sikker forbindelse til Origins' webserver. Læs mere om sikkerhed på Origins Online . Du kan også bestille pr. telefon på
80705755, hvis du foretrækker det. Vores kundeservicemedarbejdere sidder klar syv dage om ugen døgnet rundt.

til toppen



Har andre adgang til de oplysninger, jeg giver Origins?

Vi respekterer dine personlige oplysninger. Dine oplysninger vil ikke blive videregivet til tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke. Læs om Beskyttelse af personlige oplysninger for yderligere oplysninger.

til toppen



Spamfiltre og internetudbydere

Din internetudbyder eller e-mailklient kan bruge filtre til at blokere for e-mails, hvilket kan påvirke modtagelsen af e-mails fra Origins Online. Såfremt dette er tilfældet, så kig under funktionen Hjælp i dit e-mailprogram, eller kontakt din internetudbyder direkte for oplysninger om at slække på eller fjerne de indstillinger, der filtrerer eller blokerer for e-mails. Dette sikrer, at korrespondance fra Origins Online vil blive accepteret. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på
80705755.

   Såfremt din udbyder er AOL:
  1. Åbn e-mailbeskeden.
  2. Klik på ikonet "Tilføj adresse".
  3. Navn og e-mailadresse fra beskeden udfyldes automatisk i pop op-vinduet "Tilføj kontaktperson".
            Bekræft, at oplysningerne i feltet er korrekte.
  4. Klik på "Gem".

   Såfremt din udbyder er Yahoo:
  1. Åbn e-mailbeskeden.
  2. Klik på linket "Føj til adressebog" længst ude til højre.
  3. Adressen bliver automatisk indsat i din Yahoo! Adressebog.

   Såfremt din udbyder er Hotmail:
  1. Åbn e-mailbeskeden.
  2. Klik på linket "Føj til adressebog" længst ude til højre.

   Såfremt din udbyder er MSN:
  1. Åbn e-mailbeskeden.
  2. Klik på "Gem adresser" til højre.
  3. Vælg afkrydsningsfeltet ud for den adresse, du ønsker at gemme.
      Du kan også foretage ændringer i kontaktoplysningerne.
  4. Klik på "Gem".

til toppen



Hvad er reglerne for returnering/ombytning?

Hvis du mod forventning ikke bliver fuldt ud tilfreds med dit køb hos Origins Online, skal du blot returnere den resterende del af varen. Så refunderer vi naturligvis hele beløbet til din konto. Du kan også vælge at bytte dit køb til andre produkter fra Origins. Yderligere oplysninger om fortrydelses- og bytteret .

til toppen



Hvorfor fører I ikke længere mit favoritprodukt? Hvad kan jeg anvende i stedet?

Når vi beslutter, at et produkt eller en farve skal udgå eller indføres i sortiment, er det på baggrund af forbrugernes præferencer og købsvaner i hele landet. Du er velkommen til at sende en e-mail til Origins Online's kundeservicemedarbejdere med navnet/farven på det udgåede produkt. Vores konsulenter vil herefter foreslå alternative produkter.

til toppen



Kan I sende mig produktprøver?

Vi kan desværre ikke sende produktprøver ud til almindelig distribution. Hvis du ønsker at "afprøve, før du køber", skal du være opmærksom på, at Origins Online kun modtager og bytter produkter, du ikke er tilfreds med. Ønsker du produktanbefalinger eller tips fra en uddannet Origins-konsulent, kan du sende en e-mail til vores Origins Online-konsulenter .

til toppen



Bestilling af produktkatalog

Desværre fremstiller Origins ikke produktkataloger for øjeblikket. Men ønsker du at se hele udvalget af Origins' produkter eller at shoppe online, kan du gøre det lige her. Hvis du har nogen spørgsmål til produkter fra Origins, er du velkommen til at kontakte en af vores Origins Online-konsulenter . Vores Origins Online-konsulenter kan hjælpe dig med at vælge produkter.

til toppen



Hvordan kan jeg finde ud af, hvilke produkter, der er bedst til mig (hudpleje og makeup)?

Klik på linket til en Origins Online-konsulent, når du vil have svar på alle dine spørgsmål om skønhedsprodukter. Der sidder en Origins Online-konsulent klar til at besvare dem.

til toppen



Dyreforsøg

Origins bruger ikke dyreforsøg. Vi tror på gennemprøvede ingredienser med naturlig oprindelse. Produktsikkerheden er dokumenteret, og der er ikke behov for at føre yderligere bevis for denne sikkerhed ved hjælp af dyreforsøg. Så det gør vi ikke. I stedet bruger vi frivillige testpersoner til at teste vores produkter. De hjælper os med at sikre, at du trygt kan bruges vores produkter. Visse lande, hvor Origins forhandles, kræver dyreforsøg som en del af deres sikkerhedsvurdering på importeret kosmetik. Vi gør alt hvad vi kan i kampen mod dyreforsøg verden over. Vi er stolte over vores samarbejde med Institute for In Vitro Sciences, hvis mål er at sikre, at alternative test bliver den globale standard.

til toppen



Hvor kan jeg købe produkter fra Origins?

Det er kun personer bosiddende i Danmark, der kan købe Origins' produkter online på Origins.dk. Klik på Find nærmeste butik for at finde en butik nær dig.

til toppen


Open Arrow Button Checkout Button Se alle varer (0)